PandGarant
Je doet meldingen bij PandGarant via hun portal (https://pandgarant.twinq.nl) over de volgende zaken:
problemen ten aanzien van het pand de Bloemhof, zoals:
- de centrale voordeur
- verlichting in de gemeenschappelijke ruimten en galerijen
- lekkage (in het pand de Bloemhof of wanneer die van buiten uw appartement binnenkomt of vanuit uw appartement naar andere appartement(en))- Ligt het voor de hand dat de lekkage van de (boven)buren komt, eerst zelf even aanbellen. Mogelijk is het iets simpels wat snel verholpen kan worden.
- wandplaten
- schoonmaak van de gemeenschappelijke ruimten
- de lift
- berging
- centrale deurbel/intercom
maar ook zaken die de 'buitenkant' van uw appartement betreft, zoals:
ramen, kozijnen, voordeur, balkondeur, wandplaten
Daarnaast kunt u bij PandGarant terecht voor documenten die nodig zijn voor de verkoop van uw appartement.
Meer informatie over een storing melden bij PandGarant zie:
https://www.pandgarant.nl/storing-melden
Urgente storingen PandGarannt
Bij urgente storingen buiten kantoortijden kunt u het beste telefonisch contact opnemen:
Ketel Service Noord
Voor problemen met uw CV-ketel hebben we collectief een contract afgesloten.
Het Bestuur VVE Bloemhof
Voor alle overige zaken die hierboven niet benoemd staan, kunt u terecht bij het bestuur (bloemhofgroningen@gmail.com)
Het tuinonderhoud wordt vanuit de VVE georganiseerd.
Daarnaast doet u bij het bestuur melding van verhuur of wijzigingen in verhuur.
Wat doet u zelf?
De gehele binnenkant van uw appartement valt onder uw verantwoordelijkheid. Dit geldt ook voor de mechanische ventilatie en verstoppingen (voor zover deze niet buiten uw appartement zijn veroorzaakt).